HELP! ER MIST EEN ITEM IN MIJN BESTELLING! WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!  

HELP! IK BEN OP HET MOMENT VAN BEZORGING NIET THUIS! WAT NU?

Heb je voor je eigen adres gekozen en ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! DHL zal proberen het pakket af te leveren bij jouw buren. Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor je achter met het volgende bezorgmoment. Wil je een ander moment of locatie kiezen? Gebruik dan op Bezorger gemist de bezorgcode op de kaart en je postcode om een andere bezorgoptie te kiezen. Dit kan je aangeven tot 23.59 uur op de dag dat DHL bij je langs is geweest.

HELP! IK HEB EEN BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN, WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Stuur ook een aantal foto’s van het probleem, dan kunnen wij meteen met je meekijken.Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!  

HELP! IK HEB EEN VERKEERD ITEM ONTVANGEN, WAT NU?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!  

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen 24 uur een verzendbevestiging. Hierin staat een link met de Track & Trace code van DHL. Zo kun je zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd. Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Alle bestellingen binnen Nederland worden standaard met DHL geleverd. Heb je op werkdagen voor 17:30 uur besteld, dan wordt jouw bestelling de eerstvolgende werkdag bezorgd. Let op! Heb je binnen 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen, neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat de status is van jouw bestelling.

WAT IS DE GARANTIETERMIJN?

Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

WAT ZIJN DE GARANTIEVOORWAARDEN?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is NIET gegrond in de volgende gevallen:

Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud

Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging. Bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade

Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies

Uitzonderlijke slijtage

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

De verzendkosten voor standaard verzending binnen Nederland zijn €4,95. Voor België is dat €5,95. Je betaalt deze bijdrage voor het verwerken en afleveren van je bestelling. Bestel je voor €150,- of meer? Dan betalen wij deze kosten voor jou.