HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM TE BESTELLEN?

Nee, je hebt geen Ginza account nodig om te bestellen. Wel adviseren we je om een Ginza account aan te maken als je iets wilt bestellen, maar je kan ook zonder een account je bestelling plaatsen.

IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST, KAN IK HIER NOG ITEMS IN ANNULEREN/WIJZIGEN?

Nee, nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om items in jouw bestelling te annuleren/wijzigen. Indien je item(s) in jouw bestelling niet wenst te ontvangen, raden wij je aan om deze item(s) na ontvangst retour te sturen. Indien je nog een ander item wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. De bestellingen worden namelijk apart van elkaar verwerkt en verzonden. Je kunt je bestelling daarom het beste in één keer plaatsen, zodat je slechts eenmalig of geen verzendkosten hoeft te betalen.  

IK HEB MEERDERE BESTELLINGEN NA ELKAAR GEPLAATST, KAN IK DEZE SAMENVOEGEN?

Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. De bestellingen worden namelijk apart van elkaar verwerkt en verzonden. Je kunt je bestelling daarom het beste in één keer plaatsen, zodat je slechts eenmalig verzendkosten hoeft te betalen.       

IS HET VEILIG OM BIJ GINZA TE BESTELLEN?

Ja. Online shoppen wordt steeds populairder en omdat er dagelijks ontzettend veel nieuwe webwinkels bijkomen, is het belangrijk dat je er zeker van bent dat je op een veilige manier kunt winkelen. Bij GINZA kun je altijd winkelen in een beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat al jouw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard. Daarnaast worden jouw gegevens nooit verstrekt aan derden.  

KAN IK ARTIKELEN IN MIJN SHOPPINGBAG RESERVEREN?

Nee, het is helaas niet mogelijk om items te reserveren. Items in je winkelmandje kunnen in de tussentijd door iemand anders besteld worden. De items worden voor je gereserveerd zodra je jouw volledige bestelling hebt afgerond!

KAN IK EEN ARTIKEL AAN MIJN BESTELLING TOEVOEGEN?

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Om die reden is het niet meer mogelijk om een artikel aan je bestelling toe te voegen. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.

WELKE BETALINGSMOGELIJKHEDEN KAN IK GEBRUIKEN?

Bij GINZA kun je kiezen uit de volgende betalingsmogelijkheden:

IDEAL
Credit Card
Paypal
Internationale overboeking